måndag 14 januari 2013

I´m back!


Efter långt uppehåll på över fem veckor så får botten vara nådd för denna gången. Dags att skaka liv i både kropp och blogg!
Gått upp ca två kg per vecka och byxor börjar bli trånga.
Gjorde comeback i sadeln på lördagen för en och en halv vecka sedan. Det blev ett fyratimmarspass direkt, knappt 11 mil. Det kändes i kroppen...
Vi var sju pers som cyklade Åsnen runt. När dom andra skulle fika cyklade jag vidare och hem.

När man kör i sällskap på vintern så är det lätt hänt att man blir prickig om skärmar saknas eller är för korta hos ngn av dom andra deltagarna... 
Under den gångna veckan flöt det sedan på med fyra trainerpass och så i söndags ett nytt distanspass med Isac som sällskap.
Känner mig stor som en flodhäst och pulsen rusar vid minsta motlut men en diet är påbörjad och jag är träningsmotiverad så jag ska nog hinna tillbaka i hyffsat slag innan säsongen drar igång i slutet av april.

I morgon tisdag gör jag även comeback som spinninginstruktör efter en termins uppehåll.
Har ett helt nytt, grymt hårt, interevallprogram som deltagarna ska få testa. =)

Vi syns därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar