torsdag 29 mars 2012

Bara ett kort pass!

Efter gårdagens hemfärd i riktigt hård motvind var jag ordentligt sliten. Var ungefär 10 min sen till dagis pga vinden och att jag inte orkade ta i mer. Är väldigt sliten för tillfället, och att man försöker hålla lite diet bidrar....
10 min låter kanske inte så allvarligt men det innebar att jag kom 5 min innan stängning och sonen var kvar själv sedan en stund. Han blev iaf lika glad som vanligt att se mig och jag var glad att se honom. =)
Bestämde mig därför redan igår kväll att hoppa över den planerade cyklingen till jobbet idag. Kändes nästan lite lyxigt att åka buss i stället. Hem från jobbet tar jag firmabilen.
I kväll instruerar jag ett spinningpass, 75 min, på Medley Växjö Simhall. Hoppas på full klass, ser ganska bra ut i bokningen. Det får bli all träning för idag och hur morgondagen ser ut har jag inte bestämt ännu. Ursprungsplanen var iaf att cykla båda hållen till/från jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar