tisdag 5 mars 2013

En god vän och inspiratör har lämnat oss! R.I.P Lasse!!

En god vän och inspiratör har i helgen tyvärr lämnat oss alldeles för tidigt.
Återigen blir man påmind om hur skört livet är och att man inte ska ta ngt för givet!

R.I.P Lasse!!

Lasse kommer bli saknad av många.

Det känns helt overkligt och det kommer nog ta ett tag innan jag har tagit in och förstått att jag aldrig mer kommer att diskutera prylar, träning och annat med honom.
Han ringde mig häromdagen för lite allmänt prylsnack och han frågade också om jag kunde tänka mig att arrangera 40 km Tempo-KM för 338 Triathlon till sommaren. Han ville gärna ha förslag på en ny sträckning av banan och jag sa att jag skulle återkomma. Har sedan dess funderat ut två alternativ som jag hade tänkt ringa och prata med honom om i veckan...

Mina tankar går även till hans anhöriga som har gjort en oerhörd förlust!


För berörda, det kommer bli en minnesstund på torsdag kväll.

Mer info se: http://www.338smaland.se/content.php?205-Lars-Ackerot-har-g-tt-bort

-One Life One Chance!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar