onsdag 3 april 2013

Milen rullar på och målet är nästan nått.

Något mör i benen körde jag tidig start, 08:20, på dagens träning. Benen kom egentligen aldrig igång men jag kämpade på och fick till slut ihop 15 mil. Det var kallt från start men temperaturen steg ganska många grader  i solen och jag frös aldrig.
Dagens 15 mil innebär 74 mil på sex dagar. I morgon är sista dagen på "campet" och målet att köra 80 mil på sju dagar ser ut att bli passerat med råge. Det lutar åt mellan 85-90 mil. =)
Bytte till att annat bakhjul idag, med bättre däck, men annars samma utrustning som tidigare = finracer.

Efter gårdagens 9,5 mil på cykeln och sedan direkt till det sena spinningpasset igår kväll så var jag trött när jag kom hem idag också. Fyllde på depåerna med bra mat och frukt men fick anstränga mig lite för att inte börja frossa i påskgodiset som stod framme.
Kör hårt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar