måndag 1 april 2013

-Tre hekto och 50 mil...

Hade min veckoinvägning idag. Endast tre hekto i viktnedgång den senaste veckan. Har blivit lite för mycket påskgodis...
Känns ändå ok, knappt två kg kvar till slutmålet som jag helst ska klara på en vecka. Kan bli tufft!
Får försöka att inte släppa fokus nu.




Blev givetvis finracer idag också. Solen sken från klar himmel men vinden var både kall och seg när den låg mot.
Körde i tighta kläder men eftersom det var ytterligare ett par grader kallare i morse, än igår, så blev det en extra underställs t-shirt, dubbla armvärmare och en tjock vindväst. Igår blev jag ju lite nerkyld men det undvek jag idag.
Drygt 13 mil till i loggboken = knappt 50 mil på fyra dagar. Tre dagar kvar av "campet".
I morgon blir det extra hårt med minst 12 mil på cykeln + spinningpass på kvällen...


"Winners think about winning, losers think about the winners."

2 kommentarer:

  1. Du kör hårt kan konstateras. Hoppas du får hålla dig frisk och hel så kan det bli en spännande säsong för din del! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Extra hårt för tillfället. Knapp månad kvar till första Swe Cup-tävlingen.
      Det skulle vara dålig tajming med en sjukdom nu.
      Börjar kännas som att formen närmar sig och jag längtar verkligen till första tävlingen.
      Hoppas allt rullar på bra för dig också!

      /Nicke

      Radera