fredag 13 juli 2012

HTFU!!

Ok, tysta leken börjar nu!

Skämt åsido, har varit mkt att stå i efter förra helgen. Återkommer om detaljerna vid ett senare tillfälle men nedanstående bild ger delvis svaret...



Vädret tycks ju aldrig bli bättre än så här. Därför har träningen blivit lite lidande. Har inte blivit så många mil denna veckan som jag tänkt mig, och skulle behöva, för att komma tillbaka i form till första helgen i augusti.
Vad händer då? Jo Nordiska Mästerskapen! 
Har varit klart ganska länge att jag skulle bli uttagen eftersom kriterierna för att bli uttagen grundar sig, i första hand, på hur man ligger till i Svenska Cupen. Jag leder ju i klass H 40! =)



Nu är det dessutom officiellt klart efter att brevet dök upp i brevlådan idag. Verkar som det varit på villovägar några dagar eftersom dom flesta andra verkar ha fått beskedet tidigare i veckan. 
Förklaringen till förseningen beror förmodligen på att ngn på SCF-kansliet lyckats skriva mitt postnummer fel, så såg det iaf ut på kuvertet...
Kommer köra både tempo och linje i landslags-kläder. Ska bli riktigt kul!!

När jag cyklade dom 6 milen till jobbet igår, var det på min gamla racer. Hade inte använt den på ett tag och sadelhöjden var lite för låg. Stannade för att höja sadeln och när jag drog åt sadelstolps-klämman så gick bulten av = sadelstolpen låstes inte fast och vid belastning sjönk den ner i sadelröret. 5 mil kvar till jobbet...
Bra träning att cykla stående i 5 mil? Testa själv vet jag! Roligt är det iaf inte!!

Ska ha lite semester i en vecka = spendera tid med familjen. Kommer bli svårt att pressa in den mängd träning som egentligen skulle behövas men som vanligt får man ju välja vad som är viktigast här i livet.
Hoppas därför att veckan efter den kan bjuda på desto mer träningstillfällen!

HTFU!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar