fredag 11 maj 2012

Sliten...

Gårdagens cykling hem från jobbet ställde jag in. Var inte jätte-motiverad att cykla dom sex milen hem i regn och sedan köra spinning. Det blev bussen i stället och jag körde sedan mitt spinning-pass för sista gången på några månader. Försommar-schemat tar nu vid, sedan följer sommarschemat och som det ser ut nu kommer jag inte hålla i några klasser förrän i månads-skiftet aug/sept, om ens då. 
Har inte riktigt bestämt mig för om det blir en fortsättning eller inte?

Idag har jag varit hemma för vård av barn och när pojken sov planerade jag att köra ett pass på trainern i garaget. 5 x 4 min intervaller stod på schemat. 

Ready for battle!!

Märkte redan under uppvärmningen att det skulle bli tufft. Är rejält sliten efter att ha tränat alt. tävlat, en till två gånger om dagen, sju dagar i sträck. 
Första intervallen överlevde jag precis, och det på ett lägre watt-tal än vanligt. Andra intervallen höll det halv-vägs sedan var både ork och vilja slut och jag avbröt träningen. 

I morgon blir det träningsfritt dvs VILA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar