tisdag 15 maj 2012

VAB

Vård av sjukt barn idag igen. Sonen har fortfarande Vattenkoppor + förkylning.
Planen var att jag skulle köra ett pass på trainern när han sov lunch men förkylnings-symptomen jag hade igår på tempo-loppet har varit ännu starkare idag och jag valde därför att inte träna alls. Ganska moget beslut tycker jag.

Förhoppningsvis innebär det att jag känner mig bättre i morgon. Ska försöka komma tidigt i säng för morgondagen innebär jobb eftersom sambon är ledig och därför stannar hemma med pojken.
Planen är också att jag ska ta bussen till jobbet och sedan cykla hem. Har min andra-racer stående på jobbet sen förra veckan och det kan bli en lagom träning innan torsdagens motions-lopp, Växjötrampet.

Fick lite annat gjort eftersom jag inte tränade. Oljade trä-däcket på baksidan av huset + ute-möblerna.
Blev lite cykel-mek också! =)
Finns alltid ett behov av mekande när man använder cyklarna så mkt som jag gör. Gäller bara att prioritera och ta saker i rätt ordning och vid rätt tillfälle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar