torsdag 3 maj 2012

Spinning, Vårruset och uppdaterad blogg

Har uppdaterat bloggens utseende på flera punkter. Bl.a med ett nytt foto på sidhuvudet.
Fotot är taget av Niklas Källström (www.kraftwerketsblogg.com) vid SMACK-tempot i lördags.
Han har även bearbetat bilden till nuvarande utseende. Tack Niklas!!

Jag har även lagt till några gadgets, t.ex Sponsorer, Prel. Tävlingsprogram och Resultat, Sökfunktion + uppdaterat min Profil.
Även färger och teckensnitt på rubriker etc har bytt utseende. Förhoppningsvis till det bättre. =)
När jag startade bloggen prioriterade jag att få igång den före att sätta mig in i alla funktioner. Finns fortfarande mkt att sätta sig in i.

Dagens träning bestod av mitt 75 min spinning-pass på Simhallen. I hård konkurrens med det fina vädret och Vårruset så kom det iaf nio personer (finns 30 cyklar) som ville ge gärnet.

Har svårt att bestämma mig för om jag ska vila (åka buss) eller cykla till jobbet i morgon. Har två tävlingar på lördagen och en på söndagen...
Ibland blir man ju så himla seg i benen om man tar en vilodag och det bästa brukar vara ett kort pass, på under en timme, med några korta hårda intervaller som inte sliter för hårt men som ändå håller musklerna alerta.
Tyvärr känns dom 6 milen till jobbet i morgon nästan lite för mkt för att köra innan denna helgen?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar