måndag 16 april 2012

Spiuk, Schwalbe, Smith och 16 x 1

Vabbat idag. Pojken har trots allt varit ganska pigg  men eftersom han hade feber igår kväll så stannade jag hemma trots att han inte hade ngn feber i morse.
Vi har tillbringat mkt tid ute. Bl.a så var vi på Växjös bästa cykelaffär, Växjö Cykelservice, och hämtade min nya Spiuk-hjälm som dom har lämnat "sponsor-pris" på till klubbens alla medlemmar.
Hjälmen blev riktigt bra tillsammans med mina nya solglasögon, Smith Pivlock V2 Max. Glasögonen var det tyvärr inget sponsorpris på. Skickade efter dom från England. Faktum är att dom var ganska svåra att hitta i Europa över huvud taget...

Tack vare Växjö Cykelservice så ska jag även få testa ett par Schwalbe Ultremo HT tubdäck. Feedback ska skickas direkt till Schwalbe. Synd att jag redan limmat alla mina hjul inför säsongs-starten men däck går ju åt och brukar behöva bytas under säsongens gång. Som tur är ingen brådska att skicka in feedback.

Ikväll har jag kört ett intervall-pass på tt-hojen i garaget. 16 x 1 min, 1 min vila mellan varje intervall.
Körde dom flesta intervallerna på +500 watt.
I morgon blir det vilodag igen och sedan träning på onsdag. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar